Campagnestrategie opzetten voor Direct Wonen
Direct Wonen is een online huurplatform dat huurders en verhuurders samenbrengt. Begin dit jaar is een nieuw businessconcept gelanceerd in de vorm van een ‘freemium’-model’, dat huurders echt helpt bij hun zoektocht naar een nieuwe huurwoning. Dit is uniek ten opzichte van andere huurplatforms als Pararius bijvoorbeeld.
Opdracht
Anceaux Marketing heeft geholpen bij de doorvertaling van het business concept en de positionering naar alle communicatie op het platform, via e-mail en social media. Zodat het geen loze belofte is, maar de positionering overal wordt waargemaakt.
Aanpak
- Social media strategie
- Campagne strategie
- Customer Journey
- Teksten schrijven
- Persoonlijke uitstraling
Resultaat
- Doorvertaling van het business concept
- Positionering in alle communicatie doorstralen
- Belofte waarmaken
“Natalie heeft ons geholpen om de brug te slaan van merk naar communicatie in de praktijk. Ze was snel up-to-speed en wist samen met het team een goed resultaat te realiseren. Haar inzet heeft geresulteerd in een fundament waarop wij zelf kunnen door bouwen.” – Ted den Bieman, Director Direct Wonen.