Laatste nieuws

We staan nog net niet op straat met een stapel kranten onder onze arm ‘laatste nieuws, laatste nieuws!’ te roepen, maar we brengen je wel graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Zowel leuke feiten vanuit de marketingwereld, als een inkijkje in Anceaux Marketing. Scroll snel naar beneden en lees mee op onze blog!

Nieuws & Actualiteit

Een samengesteld gezin is eigenlijk een gefuseerd bedrijf

Wat begon als een ontspannen reis werd onverwachts een uitdaging. Deze chaos is te vergelijken met een gefuseerd bedrijf zonder duidelijke afspraken of missie, waar iedereen zijn plek nog moet vinden. De les? Net als bij een fusie zijn heldere afspraken en gezamenlijke waarden essentieel voor harmonie en succes—of het nu in een bedrijf is of binnen een gezin.

De Kracht van Authentieke Marketing: Mijn Reis van Shell naar Start-up Succes

Ontdek hoe mijn reis van Shell naar start-up succes de basis legde voor een nieuwe benadering van marketing, gebaseerd op oprechtheid, impact en het waarmaken van beloftes. Stap in de wereld van Anceaux Marketing en ontdek hoe mooi marketing kan zijn wanneer het verteld wordt vanuit het hart.

Overeenkomsten tussen koken en marketing

Zoals iedereen weet begint het bij de juiste ingrediënten. Als je geen mooie producten erin stopt, dan komt er ook gewoon niks moois uit. Als je de activiteiten, die moeten gebeuren niet goed timed, loopt het etentje in de soep. Maar bovenal als je het niet met liefde doet, kun je dat proeven...

Prela met je klant

Steeds meer bedrijven proberen een zo hoog mogelijk bereik te creëren. Hoe meer views, hoe beter. Maar is dit wel zo effectief? Zijn deze klanten loyaal? Doorbreek jouw prela met je klant en ga de echte verbinding aan!

Marketeers zijn leugenaars

“Marketeers zijn leugenaars!” Ik kan niet ontkennen dat dit vaak zo is. Aan ons de schone taak om iets verkoopbaar te maken. Om directeuren te laten shinen, medewerkers een trots gevoel te geven dat ze bij zo’n fantastisch bedrijf werken. Om producten en diensten heel mooi uitstallen in etalages, soms zo opgepoetst en met zoveel strikken erom dat het bijna onherkenbaar is geworden. Verhalen maken die hordes mensen willen horen. Althans dat wij denken dat ze willen horen...

Wat is de toegevoegde waarde van een marketingbureau?

Wat is de waarde van het inhuren van een marketingbureau? Zeker als je al een hoop slagkracht aan marketing intern hebt zitten.