cpmVision

cpmVision heeft een financieel datamodel ontwikkeld wat data gebruiksvriendelijk en op een aantrekkelijkere manier presenteert. Dit kan worden gebruikt door finance medewerkers binnen een bedrijf om ervoor te zorgen dat de evaluaties een stuk boeiender en begrijpelijker worden voor de rest van het bedrijf die niet dagelijkse bezig zijn met finance. Het doel van cpmVision is om rapportages zichtbaar te maken voor iedereen.

Opdracht

Het is een systeem dat Tagetik en Power Bi aan elkaar koppelt. Wij zijn ingeschakeld om het merk internationaal te bouwen. En dit vanuit één gedachte, ook intern.

Aanpak

  • Opstellen van de Merkbelofte
  • Bepalen in welke landen we als eerste branding en campagnes gaan neerzetten
  • Nieuwe huisstijlontwikkeling
  • Nieuwe website online
  • Fotografie, om te zorgen voor beeldmateriaal wat gebruikt kon worden op de socials en website
  • Opbouwen van LinkedIn kanaal in volgers en interactie met prikkelende content
  • Uitzoeken op welke platformen de potentiële klant zich bevindt
  • Contentkalender maken
  • Content aanleveren voor branding cpmVision
  • Opstellen persona zodat hier testimonials voor konden worden gemaakt
  • Meedenken in Marketing Automation campagnes

Resultaat

  • Enorme groei op LinkedIn
  • Prachtig nieuwe website met de uitstraling die aansluit bij de Merkbelofte
  • Content die aansluit bij de doelgroep
  • Duidelijke productspecificatie van het product/dienst
  • Binnen de organisatie duidelijkheid gecreëerd over de missie van cpmVision
  • Nieuwe huisstijl en doorvertaling hiervan zowel op de website als op LinkedIn