Campagne management: Award Winner @ Shell

Bij Shell heeft Natalie, samen met het team, een award gewonnen voor een grote campagne om professionele technische vrouwen aan te trekken in een concurrerende markt. Technische vrouwen zijn vooral op de Europese markt een zeldzaamheid. Het talent dat Shell wil aantrekken zit vaak al comfortabel bij een andere organisatie.

Opdracht

Het doel was om een campagne te creëren die vrouwelijk talent enthousiast maakt om voor Shell te komen werken.

Aanpak

  • Triptrapcampagne opzetten
  • Advertenties
  • Bannering
  • Videocontent
  • Editorials
  • Webinar om doelgroep een kijkje in de keuken te geven
  • Persoonlijk maken middels het Shell High-tech Event (SHE)

 Resultaat

  • SHE is nu een global business case en een jaarlijks terugkerend event dankzij het succes
  • Persoonlijke benadering
  • Nieuwe collega’s
  • Recruitment Implementation Excellence Award

“Recruitment Implementation Excellence Award for Natalie Anceaux, Ken McKenzie and Mirella Klein for piloting a webinar and roundtable event to attract more female technical talent to Shell. Congratulations to the team for this innovative approach (setting a global best practice) and great team work.” – Claire Wrighton, Regional Recruitment Manager @ Shell.